Rok 2019 za nami – 25 lat istnienia REWIT

Piotr Witek – Prezes REWIT do klientów, pracowników, współpracowników oraz rodzin.

Moi drodzy,

Powoli zamykamy i rozliczamy rok 2019. Rok, który w REWIT zapamiętamy przede wszystkim jako rok jubileuszu 25 lat naszego istnienia. Kiedy Prezydent Miasta Gdańska składała nam życzenia stało się jasne, jak bardzo jesteśmy związani z Gdańskiem i Pomorzem. To tutaj duży klient Polnord zapraszał nas do badania sprawozdania, jako jeden z pierwszych, a dzisiaj historia zatoczyła koło i jesteśmy częścią jego księgowości. Ćwierć wieku to kawał czasu – z jednej strony przetrwaliśmy różne próby, z drugiej – zrealizowaliśmy wiele marzeń i aspiracji.

Założycielka firmy, moja mama – Lucyna Witek – chyba nie przewidywała, że po 25 latach osiągniemy taki sukces: ponad 500 klientów rocznie, ponad 12,6 miliona złotych skonsolidowanych przychodów, 8 biur w Polsce, 140 pracowników, 14 pozycja na rynku w rankingu wszystkich firm audytorskich, duża dynamika wzrostu. Dzisiaj jesteśmy średnią firmą audytorską, dostarczającą szeroką gamę usług dla naszych klientów. Jednak przecież zaczynaliśmy we trójkę, w małym biurze na gdańskim Przymorzu…

Jak oceniamy te 25 lat? Na pewno jako czas sukcesów, wyzwań i nieustannych zmian. Za nami wiele błędów, wiele mocnych doświadczeń, poszukiwań i podejmowania kolejnych prób. Te doświadczenia to jednak nasze bogactwo. One gwarantują, że do spraw naszych klientów podchodzimy z respektem i zrozumieniem. W końcu sami doświadczyliśmy podobnych, zmiennych kolei losu. Na pewno dziś jesteśmy dojrzalsi jako organizacja i dojrzalsi jako zespół.

W roku 2019, który zapisze się prawie 10% wzrostem przychodów w całej grupie REWIT oraz zwiększeniem naszej obecności na wielu rynkach, staraliśmy się rozpocząć proces standaryzacji i zmiany firmy, tak aby lepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku. Pod okiem czujnej trenerki, Marty Woźny-Tomczak przeszliśmy szkolenie „Jak przenosić góry?”, które uświadomiło nam, że możemy znacznie więcej niż … myślimy. Jeżeli działamy w oparciu o wspólne wartości i pracujemy razem, naprawdę możemy więcej, a zespołowe i indywidualne cele stają się łatwiejsze do osiągnięcia. W ślad za tym położyliśmy nacisk na budowanie zespołów, które wspólnie są gotowe wnosić wartość w biznesy naszych klientów, wspierać ich w rozwiązywaniu problemów i pomagać w codziennej rzeczywistości.

Rok 2019 zapisał się również licznymi wyzwaniami dla nas i naszych klientów, głównie zmianami w prawie podatkowym, wprowadzając jeszcze większą niż dotąd niepewność wśród naszych klientów. Nie komentując tych zmian, staramy się wspierać Państwa zarówno w sprawach podatkowych, sprawozdawczych, jak i biznesowych. Stawialiśmy do Państwa dyspozycji naszych ekspertów, służymy doradztwem, organizujemy szkolenia, szkolimy innych biegłych.

Pragniemy być organizacją, która wspiera średni biznes w jego rozwoju, chcemy być partnerami, którzy dzielą się doświadczeniami i najlepszymi praktykami. Chcemy też tworzyć dobre miejsce pracy dla rozwoju wszystkich pracowników i współpracowników, aby całej rozproszonej organizacji pracowało się dobrze.

Dziękuję wszystkim tym, którzy nam zaufali. Zarówno dużym oraz średnim firmom i ich Zarządom, jak również tym mniejszym klientom, którzy dzielenie kibicują nam we wzroście od wielu lat. Dziękuję wszystkim członkom „rodziny REWIT”: pracownikom i partnerom, którzy swoją pracą, rozwojem i empatią wspierają nasz biznes. W końcu dziękuję naszym rodzinom za to, że okazują wyrozumiałość, gdy zdarza nam się stawiać biznes ponad inne potrzeby.

Rok 2020 już trwa. Wiemy, że będzie to bardzo pracowity okres. Już teraz portfel usług REWIT, szczególnie w obszarze audytu, jest dużo szerszy niż to miało miejsce w latach ubiegłych. W tym roku stawiamy przed sobą nowe ambitne cele i wyzwania. Mamy nadzieję, że otworzą nam drzwi do nowych międzynarodowych perspektyw rozwoju w kolejnym dziesięcioleciu.

Liczymy, że wykorzystacie je razem z nami, rozwijając siebie indywidualnie oraz naszą organizację!

Może Cię zainteresować

Rok 2020 oznaczał dla wielu z Nas duże zmiany i wyzwania. Z nieskrywaną satysfakcją mogę dziś podzielić się z Wami informacją, że w przypadku Rewit oznaczał zmiany… na lepsze.
W związku z planowanym podziałem Spółki REWIT KSIĘGOWI I BIEGLI REWIDENCI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku, Zarząd Spółki wypełniając obowiązek informacyjny podaje do publicznej wiadomości uchwalony i przyjęty Plan Podziału
Od września 2020 roku podmioty z grupy Rewit dołączają do międzynarodowej sieci firm audytorskich Moore Global. Moore jest obecnie jedenastą pod względem wielkości międzynarodową siecią partnerską o globalnym zasięgu, której historia sięga początków XX wieku.
27 września w Rewit odbyła się kolejna sesja warsztatowo-szkoleniowa w temacie zarządzania projektami.
GRUPA REWIT zajęła 14. miejsce w tegorocznym XVIII rankingu najlepszych audytorów przygotowanym przez “Rzeczpospolitą” oraz Gazetę Giełdy i Inwestorów “Parkiet”, kolejny raz potwierdzając swoje wysokie miejsce wśród najlepszych firm audytorskich w Polsce.

Usługi