Proces rekrutacji

Zależy nam na efektywnym procesie doboru członków zespołu. W zależności od wewnętrznych potrzeb przeprowadzamy rekrutacje jednoetapowe lub dwuetapowe. Podczas procesu rekrutacyjnego wspieramy się czasami dodatkowymi narzędziami (testy wiedzy czy Harrison Assessments). Podczas spotkań zależy nam, aby faktycznie była to rozmowa, a nie jednostronny wywiad. Na co dzień kierujemy się partnerskim podejściem – także i podczas rekrutacji nam na nim zależy. Opowiedz nam o sobie, ale my również szczerze opowiemy o nas – o naszych wyzwaniach i planach rozwojowych.

Rekrutacja jednoetapowa

1

Selekcja nadesłanych CV

Przeglądamy wszystkie nadesłane CV, analizujemy je pod względem dopasowania kompetencji do oferty i zapraszamy wybranych kandydatów na rozmowę rekrutacyjną. 

2

SPOTKANIE REKRUTACYJNE 

Dodatkowe elementy: Przy niektórych stanowiskach przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy (np. z księgowości czy z obsługi Excel) czy prosimy o przygotowanie krótkiej prezentacji.

3

Wybór kandydata i propozycja współpracy

Wybrany kandydat otrzymuje propozycję współpracy. Pozostali kandydaci otrzymują informację zwrotną na temat zakończenia procesu rekrutacji. 

4

Witaj w #MoorePolskaTeam!

Rekrutacja dwuetapowa

1

Selekcja nadesłanych CV

Przeglądamy wszystkie nadesłane CV, analizujemy je pod względem dopasowania kompetencji do oferty i zapraszamy wybranych kandydatów na rozmowę rekrutacyjną. 

2

Pierwsza rozmowa rekrutacyjna 

Dodatkowe elementy: Przy niektórych stanowiskach przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy (np. z księgowości czy z obsługi Excel) czy prosimy o przygotowanie krótkiej prezentacji.

3

Wybór kandydatów do II etapu rekrutacji

Po przeprowadzonych rozmowach Dział HR przedstawia raport i rekomendacje Menedżerowi Zespołu. Menedżer wybiera osoby z którymi chce się spotkać na kolejnym etapie. 

4

Zaproszenie wybranych kandydatów do II etapu rekrutacji

Wybrane osoby zapraszamy do dalszych rozmów. Pozostali kandydaci otrzymują informację zwrotną na temat zakończenia procesu rekrutacji. 

5

Druga rozmowa rekrutacyjna

Dodatkowe elementy: Na poziomie stanowisk związanych z zarządzaniem większymi zespołami i wymagających kompetencji biznesowych przeprowadzamy dodatkowo Harrison Assessments.

Wybór kandydata i propozycja współpracy

Wybrany kandydat otrzymuje propozycję współpracy. Pozostali kandydaci otrzymują informację zwrotną na temat zakończenia procesu rekrutacji.

7

Witaj w #MoorePolskaTeam!

Rekrutacja jednoetapowa

Rekrutacja dwuetapowa

1

Selekcja nadesłanych CV

Przeglądamy wszystkie nadesłane CV, analizujemy je pod względem dopasowania kompetencji do oferty i zapraszamy wybranych kandydatów na rozmowę rekrutacyjną. 

Spotkanie rekrutacyjne

Dodatkowe elementy: Przy niektórych stanowiskach przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy (np. z księgowości czy z obsługi Excel) czy prosimy o przygotowanie krótkiej prezentacji.

Pierwsza rozmowa rekrutacyjna

Dodatkowe elementy: Przy niektórych stanowiskach przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy (np. z księgowości czy z obsługi Excel) czy prosimy o przygotowanie krótkiej prezentacji.

3

Wybór kandydata i propozycja współpracy

Wybrany kandydat otrzymuje propozycję współpracy. Pozostali kandydaci otrzymują informację zwrotną na temat zakończenia procesu rekrutacji. 

Wybór kandydatów do II etapu rekrutacji

Po przeprowadzonych rozmowach Dział HR przedstawia raport i rekomendacje Menedżerowi Zespołu. Menedżer wybiera osoby, z którymi chce się spotkać na kolejnym etapie.

4

Witaj w #MoorePolskaTeam!

Zaproszenie wybranych kandydatów do II etapu rekrutacji

Wybrane osoby zapraszamy do dalszych rozmów. 

Pozostali kandydaci otrzymują informację zwrotną na temat zakończenia 1 etapu rekrutacji i podziękowanie za udział w procesie.

5

Druga rozmowa rekrutacyjna

Dodatkowe elementy: Na poziomie stanowisk związanych z zarządzaniem większymi zespołami i wymagających kompetencji biznesowych przeprowadzamy dodatkowo Harrison Assessments.

6

Wybór kandydata i propozycja współpracy

Wybrany kandydat otrzymuje propozycję współpracy. Pozostali kandydaci otrzymują informację zwrotną na temat zakończenia procesu rekrutacji.

7

Witaj w #MoorePolskaTeam!

Zainteresowało Cię?

Najczęściej zadawane pytania podczas procesu rekrutacji do #MoorePolska

Podczas spotkań rekrutacyjnych w Moore Polska stosujemy holistyczne podejście do weryfikacji umiejętności kandydatów. Spotkanie rekrutacyjne składa się z dwóch głównych części.  

Pierwsza część koncentruje się na kompetencjach miękkich. W tej fazie rozmawiamy o dotychczasowym doświadczeniu kandydata, posiadanych umiejętnościach, a także o jego planach związanych z rozwojem kariery. Naszym celem jest lepsze zrozumienie, jak kandydat wpisuje się w wartości i kulturę naszej firmy.  

Druga część spotkania obejmuje ocenę merytoryczną. Zadawane podczas rozmowy pytania sprawdzają wiedzę i umiejętności techniczne kandydatów, nierzadko wykorzystujemy również testy sprawdzające wiedzę, przygotowane przez naszych specjalistów. Jeżeli stanowisko tego wymaga, to weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego. Dzięki temu możemy dokładnie ocenić zarówno kwalifikacje zawodowe, jak i potencjał rozwojowy kandydata.  

Tak, w Moore Polska zawsze dbamy o to, aby kandydat za każdym razem został poinformowany o terminie udzielenia feedbacku oraz otrzymał go po zakończonym procesie rekrutacyjnym, niezależnie od podjętej decyzji. Na każdym etapie rozmów rekrutacyjnych przekazujemy informację zwrotną, najczęściej w formie rozmowy telefonicznej, a także mailowo. Uważamy, że jest to ważny element budowania relacji z kandydatami i wspierania ich rozwoju zawodowego.  

W Moore Polska stawiamy na elastyczność w kwestii formy współpracy. Rozumiemy, że różni kandydaci mogą mieć różne preferencje, dlatego decyzję dotyczącą formy zatrudnienia pozostawiamy Tobie. Standardem jest dla nas umowa o pracę, ale jesteśmy też otwarci na umowy zlecenie, a także współpracę w modelu B2B. Dzięki temu możesz wybrać opcję, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i stylowi pracy.  

W Moore Polska oferujemy elastyczne godziny pracy. Standardowy dzień pracy można rozpocząć w dogodnym dla Ciebie przedziale czasowym, zazwyczaj między 7:00 a 9:00. Dzięki temu możesz dostosować harmonogram do swoich potrzeb i lepiej zarządzać swoim czasem, zachowując równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.  

Na co dzień w Moore Polska przyjęty jest styl smart casual, który łączy wygodę z elegancją.   

W przypadku spotkań z klientami obowiązuje natomiast styl business casual. Taki dress code wymaga nieco większej formalności i profesjonalizmu, aby odzwierciedlić naszą powagę i profesjonalne podejście do pracy.  

Naszym celem jest, abyś czuł się komfortowo, jednocześnie zachowując odpowiedni poziom profesjonalizmu, dostosowany do charakteru danej sytuacji.  

Okres próbny w Moore Polska trwa 3 miesiące. Jest to czas, w którym zarówno Ty, jak i my, mamy możliwość ocenienia, jak dobrze pasujemy do siebie i czy współpraca spełnia nasze wzajemne oczekiwania.  

Po zakończeniu okresu próbnego, jeśli obie strony są zadowolone i chcą kontynuować współpracę, podpisujemy nową umowę. W większości przypadków jest to umowa na czas nieokreślony, co oznacza długoterminowe zobowiązanie i stabilność zatrudnienia. Naszym celem jest zapewnienie Ci jak najlepszych warunków do rozwoju i kariery w naszej firmie.  

Aby dobrze przygotować się do rozmowy w naszej firmie, przed spotkaniem warto zapoznać się ze stroną internetową. To ważne, aby być dobrze zorientowanym czym zajmuje się firma, do której aplikujesz. Dodatkowo, warto przed spotkaniem przeczytać jeszcze raz ogłoszenie rekrutacyjne i wypisać ewentualne pytania, aby jak najlepiej wykorzystać czas na rozmowie. Pamiętaj, że celem tego spotkania jest przede wszystkim wzajemne poznanie siebie.  

Aby wyróżnić swoje CV i przyciągnąć uwagę rekruterów w Moore Polska, warto zadbać o kilka kluczowych elementów, które zwiększą szanse na pozytywne rozpatrzenie Twojej aplikacji. Oto kilka wskazówek dotyczących tego, co powinno się znaleźć w CV, a czego unikać.  

Pamiętaj, że dobrze przygotowane CV może znacząco zwiększyć Twoje szanse na zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.  

Co powinno znaleźć się w CV? 

1. Dane kontaktowe: 

  • Imię i nazwisko 
  • Adres e-mail (profesjonalny) 
  • Numer telefonu 

 

2. Podsumowanie zawodowe (opcjonalnie): 

  • Krótkie wprowadzenie, które opisuje Twoje kluczowe umiejętności i doświadczenie 

 

3. Doświadczenie zawodowe (odwrócony porządek chronologiczny doświadczenia – na samej górze umieszczamy najświeższe informacje, czyli ostatnie miejsce zatrudnienia): 

  • Nazwa stanowiska 
  • Nazwa firmy (opcjonalnie) 
  • Daty zatrudnienia (od-do – miesiąc i rok) 
  • Kluczowe obowiązki i osiągnięcia 

 

4. Wykształcenie:

  • Nazwa uczelni/szkoły i kierunki studiów 
  • Data rozpoczęcia/ukończenia 
  • Stopień naukowy 

 

5. Umiejętności:

  • Kluczowe umiejętności związane z branżą/stanowiskiem, np. umiejętności techniczne, językowe, miękkie 

 

6. Certyfikaty i szkolenia:

  • Certyfikaty i ukończone kursy związane z pracą 

 

7. Języki obce:

  • Języki, które znasz i poziom biegłości (np. podstawowy, średniozaawansowany, zaawansowany) 

 

8. Osiągnięcia i projekty (jeśli istotne):

  • Szczególne sukcesy, projekty, które mogą podkreślić Twoje umiejętności i doświadczenie 

 

9.  Zainteresowania (opcjonalnie):

  • Hobby lub zainteresowania, jeśli są związane z pracą lub mogą pokazać Twoje cechy osobowe 

 

10. Aktualna klauzula o przetwarzaniu danych osobowych

 

11. Opcjonalnie:  

  • Link do profilu na LinkedIn 
  • Jeżeli planujesz relokację możesz umieścić w swoich dokumentach informacje o lokalizacji, która Cię interesuje
  • Jeżeli masz swoje portfolio, umieść link do niego 

 

Co jest niepotrzebne w CV? 

1. Stan cywilny i wiek

2. Adres zamieszkania:

  • Szczegółowy adres nie jest konieczny, wystarczy miasto.

 

3. Nieistotne informacje osobiste:

  • Religia, przynależność polityczna, stan zdrowia, liczba posiadanych dzieci itp. 

 

4. Informacje o wcześniejszych doświadczeniach, które nie są związane z daną rolą:

  • Jeśli masz dużo doświadczenia, staraj się skupić na tych, które są najważniejsze dla danej aplikacji. 

 

5. Opinie i referencje:

  • Nie musisz ich umieszczać w CV; możesz je przedstawić na żądanie. 

 

6. Błędy gramatyczne i ortograficzne:

  • Sprawdź dokładnie CV pod kątem błędów językowych. 

 

7. Zdjęcie: 

  • Pamiętaj, że zdjęcie w CV nie jest wymagane. Jeżeli jednak chcesz umieścić zdjęcie w swoim CV, zadbaj o to, aby było profesjonalne. Nie powinny to być zdjęcia typu selfie lub zdjęcia z wakacji. 

 

Pamiętaj, aby CV było zwięzłe, klarowne i dostosowane do konkretnego stanowiska, na które aplikujesz.

Zainteresowało Cię?