Negocjacje dla działów finansowych

Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę i warto w nim wziąć udział bądź delegować pracowników?Działy finansowe to strażnicy pieniędzy w organizacji. Są bardzo blisko nich. Nie tylko widzą jak, kiedy i za co pieniądze wpływają, ale też obserwują na co są wydatkowane.
Termin: ustalany po zebraniu grupy
Koszt: 1 400 zł + VAT;
Forma: on-line live (od 11:00 do 15:00)
Czas trwania: 8 godzin
(2 spotkania po 4 godziny)

Więcej o szkoleniu

🔎 Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę i warto w nim wziąć udział bądź delegować pracowników?

Działy finansowe to strażnicy pieniędzy w organizacji. Są bardzo blisko nich. Nie tylko widzą jak, kiedy i za co pieniądze wpływają, ale też obserwują, na co są wydatkowane.

📌 W praktyce okazuje się, że reprezentanci działów finansowych i księgowych czasami nawet nie uświadamiają sobie w jak wielu codziennych negocjacjach, korespondencyjnych, telefonicznych czy bezpośrednich uczestniczą, wspierając właściciela, kadrę menedżerską w trakcie negocjacji umów z bankami, firmami leasingowymi, faktoringowymi, windykacyjnymi, firmami ubezpieczeniowymi lub samodzielnie decydując o zakupach usług czy zawierając umowy.

Do kiego kierujemy nasze szkolenie?

Managerowie i kierownicy działów finansowych, a także właściciele biur księgowych, główni księgowi, kontrolerzy finansowi, samodzielni księgowi, specjaliści ds. należności, windykacji, inwestycji i administracji oraz osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z szeroko rozumianych działów finansowych.

Co możesz zyskać biorąc udział w naszym szkoleniu? 

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji z zakresu negocjacji, wypracowanie przydatnych sposobów postępowania na przykładach z codziennego życia finansistów. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać techniki manipulacyjne stosowane przez zaawansowanych profesjonalnych graczy oraz nabędą umiejętność radzenia sobie z nimi. Inwestycja w to szkolenie może zwrócić się już w I-szym tygodniu!

Program szkolenia

  • Otwarcie szkolenia, przedstawienie celów i planu szkolenia
  • Jakie są moje oczekiwania dotyczące tego szkolenia? Rekomendujemy przesłanie oczekiwań wraz ze zgłoszeniem
  • Co to znaczy być negocjatorem? Cechy dobrego negocjatora.
  • Jak przygotować się do negocjacji? Praktyczne wskazówki.
  • Co najczęściej negocjujemy? Kluczowe obszary negocjacji.
  • Czym różnią się interesy od stanowisk w negocjacjach?
  • Jakie interesy mają poszczególne strony negocjacji?
  • Z kim i co będziemy negocjować?
  • Czy warto negocjować tylko cenę? Negocjacje poza cenowe
  • Negocjacje małe i duże. Korespondencyjna, telefonicznie, bezpośrednio
  • Na ringu czy przy stole? Gdzie wolałbyś negocjować?
  • Negocjacje z wirtuozami -profesjonalistami (banki, leasing, faktoring, ubezpieczenia etc)
  • Negocjacje wewnętrzne – budżety, wynagrodzenia, cenniki, regulaminy
  • Negocjacje płatności: zobowiązań i należności (firmy windykacyjne, dłużnicy)
  • Negocjacje zakupowe
  • Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Trenerzy

Tomasz Janik
Trener biznesu, konsultant i coach z doświadczeniem sprzedażowym i menadżerskim

Przez ponad 20 lat nabierał doświadczenia w sektorze usług finansowych, pracując w bankach i firmach leasingowych. Od 2010 roku zajmuje się projektowaniem i prowadzeniem szkoleń. W tym czasie zajmował się tworzeniem programów rozwojowych dla kadry menadżerskiej i pracowników w spółce VB Leasing. Niezależnie prowadził także własny projekt szkoleniowy, w którym wspierał w rozwoju zarówno organizacje jak klientów indywidualnych.

Główne obszary specjalizacji to szeroko rozumiane budowanie i zarządzanie zespołami, treningi kompetencji menadżerskich, coaching grupowy i zespołowy.

Na stale współpracuje także z Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej prowadząc zajęcia dla studentów z zakresu przywództwa i  zarządzania zmianą.

Szkolenia prowadzone przez Tomasza Janika poprzedzone są zawsze dogłębnym badaniem potrzeb i indywidualnie dostosowanymi programami szkoleniowymi wykorzystującymi szeroką gamę narzędzi szkoleniowych.

Posiada certyfikaty ukończenia Szkoły trenerów biznesu LAB, ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej na kierunkach: Coaching i mentoring oraz Trener treningu interpersonalnego. Jest też certyfikowanym trenerem metodologii FRIS Style myślenia i działania wykorzystywanego do pracy z zespołami. Ukończył także dwa stopnie szkoły Action Learning w podejściu WIAL.

Wartości, które są dla niego ważne w codziennym kontakcie z ludźmi to:  szczerość, wzajemny szacunek, otwartość, empatia, uczciwość.

Głowni klienci to:

Spółki z branży leasingowej: Getin Leasing, VB Leasing, Go Leasing, Alior Leasing,  salony samochodowe marki OPEL, TOYOTA, salony motocyklowe Indian Motors i Suzuki, Moore Polska Audyt Sp. z o.o., Conteyor Polska Sp. z o.o. Śląska Izba Lekarska, Przychodnie psychologiczno-pedagogiczne, Placówki oświatowe, Urząd Miasta Chrzanowa, Akademia WSB i inne.

Akademia Moore Polska

Zgłoszenie na szkolenie

Uzupełnij dane potrzebne do kontaktu, jeśli interesują Cię nasze szkolenia!

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej, zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania go do nas na e-mail: szkolenia@moorepolska.pl

Obserwuj nas w social mediach