🔎 Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę i warto w nim wziąć udział bądź delegować pracowników?
Działy finansowe to strażnicy pieniędzy w organizacji. Są bardzo blisko nich. Nie tylko widzą jak, kiedy i za co pieniądze wpływają, ale też obserwują, na co są wydatkowane.
📌 W praktyce okazuje się, że reprezentanci działów finansowych i księgowych czasami nawet nie uświadamiają sobie w jak wielu codziennych negocjacjach, korespondencyjnych, telefonicznych czy bezpośrednich uczestniczą, wspierając właściciela, kadrę menedżerską w trakcie negocjacji umów z bankami, firmami leasingowymi, faktoringowymi, windykacyjnymi, firmami ubezpieczeniowymi lub samodzielnie decydując o zakupach usług czy zawierając umowy.
Managerowie i kierownicy działów finansowych, a także właściciele biur księgowych, główni księgowi, kontrolerzy finansowi, samodzielni księgowi, specjaliści ds. należności, windykacji, inwestycji i administracji oraz osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z szeroko rozumianych działów finansowych.
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji z zakresu negocjacji, wypracowanie przydatnych sposobów postępowania na przykładach z codziennego życia finansistów. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać techniki manipulacyjne stosowane przez zaawansowanych profesjonalnych graczy oraz nabędą umiejętność radzenia sobie z nimi. Inwestycja w to szkolenie może zwrócić się już w I-szym tygodniu!
Przez ponad 20 lat nabierał doświadczenia w sektorze usług finansowych, pracując w bankach i firmach leasingowych. Od 2010 roku zajmuje się projektowaniem i prowadzeniem szkoleń. W tym czasie zajmował się tworzeniem programów rozwojowych dla kadry menadżerskiej i pracowników w spółce VB Leasing. Niezależnie prowadził także własny projekt szkoleniowy, w którym wspierał w rozwoju zarówno organizacje jak klientów indywidualnych.
Główne obszary specjalizacji to szeroko rozumiane budowanie i zarządzanie zespołami, treningi kompetencji menadżerskich, coaching grupowy i zespołowy.
Na stale współpracuje także z Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej prowadząc zajęcia dla studentów z zakresu przywództwa i zarządzania zmianą.
Szkolenia prowadzone przez Tomasza Janika poprzedzone są zawsze dogłębnym badaniem potrzeb i indywidualnie dostosowanymi programami szkoleniowymi wykorzystującymi szeroką gamę narzędzi szkoleniowych.
Posiada certyfikaty ukończenia Szkoły trenerów biznesu LAB, ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej na kierunkach: Coaching i mentoring oraz Trener treningu interpersonalnego. Jest też certyfikowanym trenerem metodologii FRIS Style myślenia i działania wykorzystywanego do pracy z zespołami. Ukończył także dwa stopnie szkoły Action Learning w podejściu WIAL.
Wartości, które są dla niego ważne w codziennym kontakcie z ludźmi to: szczerość, wzajemny szacunek, otwartość, empatia, uczciwość.
Głowni klienci to:
Spółki z branży leasingowej: Getin Leasing, VB Leasing, Go Leasing, Alior Leasing, salony samochodowe marki OPEL, TOYOTA, salony motocyklowe Indian Motors i Suzuki, Moore Polska Audyt Sp. z o.o., Conteyor Polska Sp. z o.o. Śląska Izba Lekarska, Przychodnie psychologiczno-pedagogiczne, Placówki oświatowe, Urząd Miasta Chrzanowa, Akademia WSB i inne.
Uzupełnij dane potrzebne do kontaktu, jeśli interesują Cię nasze szkolenia!
W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej, zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania go do nas na e-mail: szkolenia@moorepolska.pl
Wykonanie strony i opieka techniczna: SIMPLY yourself