Chcesz dołączyć do #MoorePolskaTeam?

STANOWISKO: Asystent ds. Wsparcia Sprzedaży (K/M)

Nr referencyjny: 2024_16_AWSG
Gdańsk Starodworska
2 lata doświadczenia
Pełen wymiar
Umowa o pracę, Umowa zlecenia, Umowa B2B
Praca stacjonarna, Praca hybrydowa

Kogo szukamy?

Jeśli:

  • Lubisz zarówno kontakt z ludźmi, jak i pracę z dokumentami (tymi cyfrowymi, jak i papierowymi)
  • Lubisz Worda, PowerPointa i Excela – nie są Ci straszne prezentacje czy tabele przestawne
  • Rozumiesz skrót CRM i już nieraz pracowałeś w takim systemie
  • Lubisz się ciągle uczyć i podnoszenie kwalifikacji zawodowych to Twój priorytet
  • Chcesz pracować w firmie pragnącej być najbardziej empatyczną organizacją w branży

To być może to właśnie Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu?

Na czym będzie polegać Twoja praca w Moore Polska na tym stanowisku?

Twoja praca będzie przede wszystkim skupiona na dwóch płaszczyznach:

  • Obsługa zapytań ofertowych
  • Koordynacja procesów sprzedażowych i obsługi posprzedażowej
  • Obsługa CRM

Jakich zadań możesz się spodziewać?

  • Zarządzanie zapytaniami ofertowymi
  • Kontakt z potencjalnymi i bieżącymi klientami w zakresie realizowanych zadań
  • Przygotowywanie ofert, umów i aneksów przy współpracy z Dyrektorami Działów oraz ich kompletowanie i archiwizacja
  • Aktualizacja draftów umów, aneksów, ofert
  • Uzupełnianie i administrowanie CRM – stała aktualizacja systemu, dbałość o kompletność danych, wprowadzanie usprawnień,
  • Analiza procesów sprzedażowych – przygotowywanie zestawień
  • Współpraca z innymi osobami w Grupie, które są odpowiedzialne za realizacje procesu obsługi klienta w innych Działach
  • Współpraca z Działem HR i Komunikacji w zakresie akcji promocyjnych i działań prosprzedażowych

Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?

  • Współpraca z Dyrektorami Działów
  • Kontakt z klientami (głównie telefoniczny i mailowy)
  • Praca z dokumentacją i systemami IT
  • Zarówno dynamiczną pracę związaną z kontaktem z klientem, jak również pracę analityczną z bazą wiedzy i przygotowywaniem dokumentacji
close-up-of-happy-business-team-celebrating-victor-2022-05-02-19-17-58-utc

Co oferujemy w zamian

Zależy nam na partnerskich relacjach, a także, a może wręcz przede wszystkim, na tym, aby nasi pracownicy czuli radość i satysfakcję z pracy oraz mieli możliwość rozwoju. W związku z tym tworzymy godne warunki pracy:

Przyjazna atmosfera pracy, szacunek i zaufanie

Możliwość współpracy z ekspertami w swojej dziedzinie stale podnoszącymi kompetencje
Ścieżka kariery pozwalająca na zwiększanie zakresu odpowiedzialności wraz z rozwojem zawodowym

Dofinansowanie do karty Multisport

Ubezpieczenie grupowe na życie

ZFŚS (wczasy pod gruszą/wypoczynek dzieci i młodzieży/ dodatki świąteczne)

Spotkania z psychologiem

Dostępy do serwisów branżowych

Zniżki na studia na Uniwersytetach WSB Merito dla pracowników grupy Moore Polska

Partycypacja w kosztach podnoszenia kwalifikacji zawodowych (30% – 100% dofinansowania)

Szkolenia w ramach Akademii Moore Polska

Dostęp do szkoleń i materiałów sieci Moore Global

Niezbędne narzędzia pracy
Opieka zdrowotna
Program poleceń pracowniczych
Program poleceń klienckich

Jakie są nasze wymagania?

Dużo wymagamy od siebie, więc także sporo wymagamy od naszych potencjalnych kandydatów. Jeśli więc odpowiedziałeś twierdząco na wszystkie zdania z listy znajdujące się na początku ogłoszenia i spełniasz wszystkie poniższe warunki, to zapraszamy do złożenia aplikacji.

W zakresie kompetencji zawodowych:

  • Posiadasz wykształcenie wyższe
  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata (mile widziane w branży outsourcingu księgowego)
  • Posługujesz się językiem angielskim (min. B1)
  • Świetnie radzisz sobie ze składnikami pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pracowałeś na systemach CRM i nie masz problemu z ich obsługą

W zakresie kompetencji osobistych:

  • Nastawienie na stałe podnoszenie swoich kwalifikacji i umiejętność szybkiego przyswajania nowej wiedzy
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i odpowiedniego ustalania priorytetów
  • Zdolność do nawiązywania relacji i współpracy z klientami, a także osobami z różnych działów i lokalizacji
  • Dbałość o szczegóły i przykładanie do nich wagi
  • Analityczne podejście, umiejętność weryfikacji danych i wyciągania wniosków

Dlaczego napisaliśmy tak dużo?

Istotne jest dla nas, aby kandydat zdawał sobie sprawę z tego co na niego czeka. Dzięki temu może ocenić czy jest to rodzaj pracy, stanowisko i miejsce pracy, które mu odpowiada. Szukamy osób zmotywowanych, które wiedzą czego chcą i w jakim kierunku chcą rozwijać swoją karierę zawodową, dlatego od początku jasno przedstawiamy sprawę.

Spełniasz kryteria i dalej chcesz z nami pracować? Wyślij do nas swoją aplikację!

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV w formacie PDF (nazwa pliku: nazwisko_imię_CV) za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.

Chcesz wysłać list motywacyjny? Nie jest wymagany, ale z miłą chęcią przeczytamy co chcesz nam o sobie powiedzieć 😊 Jednakże niech to nie będzie sztampa! Opisz w nim pomysł, który wdrożyłeś w swojej pracy, dzięki któremu udało Ci się efektywniej wykonać jakieś zadanie. W liście motywacyjnym prosimy o umieszczenie nr referencyjnego ogłoszenia.

W tym miejscu chcielibyśmy poinformować, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

W swoich dokumentach aplikacyjnych nie zapomnij o klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Aplikuj teraz na to stanowisko!

Chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej? Skontaktuj się z nami