Każdy chce przecież wynegocjować jak najwięcej!
Czy osoby działów finansowych, bez odpowiedniego przygotowania, będą miały odwagę stać na straży bezpieczeństwa finansowego firmy i skrupulatnie sprawdzić i negocjować wysokie budżety marketingowe, sprzedaży, operacyjne, produkcji? To przecież ważne, czy pieniądze zostaną wydatkowane/zainwestowane na zaplanowane cele i inwestycje zgodne ze strategią.
Program szkolenia jest dla tych, dla których proces budżetowania to świadome kierowanie pieniędzy gdzie mają być i wydatkowane/inwestowane a nie podnoszenie wydatków budżetowych o określony % rok do roku. To w trakcie negocjacji powinny paść kluczowe pytania o spodziewane efekty i zwroty z inwestycji.
DO KOGO KIERUJEMY NASZE SZKOLENIE? Dyrektorzy finansowi, kontrolerzy finansowi, główni księgowi, specjaliści ds. budżetowania oraz inni specjaliści z działów finansowych zaangażowani w uzgadniania budżetów w organizacji.
CELEM szkolenia jest wzmocnienie praktycznych kompetencji z zakresu negocjacji w szczególności negocjacji budżetowych (wiedza, umiejętności, postawy) pracowników działów finansowych. Szkolenie będzie odnosić się do charakterystyki i wyzwań jakie stoją w zakresie negocjacji, które realizowane są w specyficznych warunkach – tj. wewnątrz organizacji i z osobami, które łączą na co dzień koleżeńskie relacje, bądź może występować istotna podległość w hierarchii.
Wprowadzenie do negocjacji
Główne obszary negocjacji w firmie z udziałem działu finansowego
Środowisko sprzyjające negocjacjom w firmie:
Negocjacje budżetowe cz 1
Negocjacje budżetowe cz. 2
Negocjacje budżetowe cz. 3
Inne obszary negocjacji prowadzonych przez działy finansowe
Wpływ i manipulacja
Praca na przykładach uczestników szkolenia
Perswazja w negocjacjach finansowych
Podsumowanie spotkania
Wykonanie strony i opieka techniczna: SIMPLY yourself