WEBINAR: Psychologia konfliktu w zespole

Poznaj psychologię konfliktu w zespole – dowiedz się, jak zarządzać napięciami, zanim staną się problemem. Zdobądź praktyczne narzędzia i zwiększ pewność siebie jako lider w trudnych sytuacjach.
Koszt: bezpłatny webinar
Forma: online
Czas trwania: od 9:00 do 10:10 (70 minut)

Więcej o szkoleniu

Zapraszamy na cykl bezpłatnych webinarów dla przedsiębiorców, menadżerów i HR!

Czy chcesz lepiej rozumieć potrzeby pracowników i budować zaangażowany zespół? Czy zastanawiasz się, dlaczego dobrzy pracownicy odchodzą i jak temu zapobiec? A może chcesz wiedzieć, jak zarządzać konfliktami w zespole, by były one impulsem do rozwoju, a nie przyczyną podziałów?

Zapraszamy Cię na cykl 3 bezpłatnych webinarów, podczas których odpowiemy na te kluczowe pytania i podzielimy się sprawdzonymi rozwiązaniami, które możesz wdrożyć w swojej organizacji już teraz!

Dlaczego warto wziąć udział w naszym webinarze Psychologia konfliktu? 

Dowiesz się, jak skutecznie zarządzać konfliktem, zanim przerodzi się w realny problem. Zrozumiesz mechanizmy, które stoją za napięciami w zespole – brak komunikacji, ukryte potrzeby, osobowości i role, jakie przyjmujemy w trudnych sytuacjach. W ciągu 70 minut otrzymasz konkretną wiedzę, praktyczne narzędzia i inspiracje, które pozwolą Ci świadomie zarządzać konfliktem. Zwiększysz swoją skuteczność jako lider, zyskasz większą pewność w sytuacjach napięcia w zespole. 

Do kogo kierowany jest nasz webinar Psychologia konfliktu?

  • przedsiębiorców – właścicieli firm, zarządzających pracownikami
  • menedżerów, zarówno z większym stażem pracy, jak i dopiero zaczynających swoją przygodę z zarządzaniem
  • team leaderów,
  • menedżerów i pracowników HR

Program szkolenia

  • Wprowadzenie i cel webinaru
  • Brak komunikacji w organizacji – przyczyny i konsekwencje
  • Role w konflikcie – jak rozpoznać i zarządzać?
  • Różne potrzeby – jak rozpoznać potrzeby pracowników i zapobiegać konfliktom?
  • Samoocena w kontekście zarządzania konfliktem
  • Osobowość a zarządzanie konfliktem w organizacji
  • Podsumowanie i Q&A

Trenerzy

Tomasz Janik
Trener biznesu, konsultant i coach z doświadczeniem sprzedażowym i menadżerskim

Przez ponad 20 lat nabierał doświadczenia w sektorze usług finansowych, pracując w bankach i firmach leasingowych. Od 2010 roku zajmuje się projektowaniem i prowadzeniem szkoleń. W tym czasie tworzył programy rozwojowe dla kadry menadżerskiej i pracowników w spółce VB Leasing. Niezależnie prowadził także własny projekt szkoleniowy, w którym wspierał w rozwoju zarówno organizacje jak klientów indywidualnych. 

Główne obszary specjalizacji to budowanie i zarządzanie zespołami, treningi kompetencji menadżerskich, coaching grupowy i zespołowy. 

Na stałe współpracuje także z Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej, prowadząc zajęcia dla studentów z zakresu przywództwa i  zarządzania zmianą. 

Szkolenia prowadzone przez Tomasza Janika poprzedzone są zawsze dogłębnym badaniem potrzeb i indywidualnie dostosowanymi programami szkoleniowymi, wykorzystującymi szeroką gamę narzędzi szkoleniowych. 

Posiada certyfikaty ukończenia Szkoły trenerów biznesu LAB, ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej na kierunkach: Coaching i mentoring oraz Trener treningu interpersonalnego. Jest też certyfikowanym trenerem metodologii FRIS Style myślenia i działania wykorzystywanego do pracy z zespołami. Ukończył także dwa stopnie szkoły Action Learning w podejściu WIAL. 

Akademia Moore Polska

Nie zostawiaj swojego rozwoju przypadkowi – inwestuj w kompetencje, które procentują. Zapisz się już dzisiaj!

Uzupełnij dane potrzebne do kontaktu, jeśli interesują Cię nasze szkolenia!

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej, zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania go do nas na e-mail: szkolenia@moorepolska.pl

Obserwuj nas w social mediach