WEBINAR: Dlaczego pracownicy odchodzą z firmy?

Dowiedz się, dlaczego pracownicy odchodzą z firmy – poznaj 5 ukrytych czynników wpływających na rotację i lojalność zespołu. Otrzymaj praktyczne narzędzia, które pomogą Ci zatrzymać talenty i zwiększyć zaangażowanie pracowników.
Koszt: bezpłatny webinar
Forma: online
Czas trwania: od 9:00 do 10:10 (70 minut)

Więcej o szkoleniu

Zapraszamy na cykl bezpłatnych webinarów dla przedsiębiorców, menadżerów i HR!

Czy chcesz lepiej rozumieć potrzeby pracowników i budować zaangażowany zespół? Czy zastanawiasz się, dlaczego dobrzy pracownicy odchodzą i jak temu zapobiec? A może chcesz wiedzieć, jak zarządzać konfliktami w zespole, by były one impulsem do rozwoju, a nie przyczyną podziałów?

Zapraszamy Cię na cykl 3 bezpłatnych webinarów, podczas których odpowiemy na te kluczowe pytania i podzielimy się sprawdzonymi rozwiązaniami, które możesz wdrożyć w swojej organizacji już teraz!

Dlaczego warto wziąć udział w naszym webinarze Dlaczego pracownicy odchodzą z firmy?

Zrozumiesz ukryte powody rotacji. Odkryjesz 5 mniej oczywistych, ale równie ważnych czynników, które mają realny wpływ na zaangażowanie i lojalność zespołu. Otrzymasz konkretne wskazówki i narzędzia, które możesz wdrożyć od razu w swoim zespole, aby zatrzymać najlepszych pracowników i zwiększyć ich zaangażowanie. Dzięki interaktywnej formie będziesz mógł podzielić się swoimi spostrzeżeniami i dowiedzieć się, jak radzą sobie inni liderzy.

Do kogo kierowany jest nasz webinar Dlaczego pracownicy odchodzą z firmy?

  • przedsiębiorców – właścicieli firm zarządzających pracownikami
  • menedżerów, zarówno z większym stażem pracy, jak i do tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z zarządzaniem
  • team leaderów,
  • menedżerów i pracowników HR

Program szkolenia

  • Powitanie i wprowadzenie
  • Rotacja pracowników – fakty i mity
  • 5 mniej oczywistych powodów by odejść z firmy
  • Rola lidera w utrzymaniu zaangażowanego zespołu
  • Jak zapobiegać odejściom? Działania, które możesz wdrożyć od zaraz
  • Mini audyt: sprawdź swój zespół
  • Q&A i wymiana doświadczeń
  • Podsumowanie i autorefleksja

Trenerzy

Tomasz Janik
Trener biznesu, konsultant i coach z doświadczeniem sprzedażowym i menadżerskim

Przez ponad 20 lat nabierał doświadczenia w sektorze usług finansowych, pracując w bankach i firmach leasingowych. Od 2010 roku zajmuje się projektowaniem i prowadzeniem szkoleń. W tym czasie tworzył programy rozwojowe dla kadry menadżerskiej i pracowników w spółce VB Leasing. Niezależnie prowadził także własny projekt szkoleniowy, w którym wspierał w rozwoju zarówno organizacje jak klientów indywidualnych. 

Główne obszary specjalizacji to budowanie i zarządzanie zespołami, treningi kompetencji menadżerskich, coaching grupowy i zespołowy. 

Na stałe współpracuje także z Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej, prowadząc zajęcia dla studentów z zakresu przywództwa i  zarządzania zmianą. 

Szkolenia prowadzone przez Tomasza Janika poprzedzone są zawsze dogłębnym badaniem potrzeb i indywidualnie dostosowanymi programami szkoleniowymi, wykorzystującymi szeroką gamę narzędzi szkoleniowych. 

Posiada certyfikaty ukończenia Szkoły trenerów biznesu LAB, ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej na kierunkach: Coaching i mentoring oraz Trener treningu interpersonalnego. Jest też certyfikowanym trenerem metodologii FRIS Style myślenia i działania wykorzystywanego do pracy z zespołami. Ukończył także dwa stopnie szkoły Action Learning w podejściu WIAL. 

Akademia Moore Polska

Nie zostawiaj swojego rozwoju przypadkowi – inwestuj w kompetencje, które procentują. Zapisz się już dzisiaj!

Uzupełnij dane potrzebne do kontaktu, jeśli interesują Cię nasze szkolenia!

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej, zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania go do nas na e-mail: szkolenia@moorepolska.pl

Obserwuj nas w social mediach