Asystent w Dziale Usług Księgowych (K/M) poszukiwany!
(Nr referencyjny: 2023_15_ADKGA)
Miejsce pracy: Gdynia
Jeśli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, ekonomia i pokrewne) lub jesteś w trakcie ostatnich lat studiów zaocznych
- Masz doświadczenie w pracy w księgowości – najlepiej w biurze księgowym, będzie to Twój dodatkowy atut
- Poza księgowością chciałbyś także rozwijać się w zakresie zagadnień kadrowo-płacowych
- Podczytywanie ciekawostek księgowo-podatkowych to Twój codzienny żywioł ?
- Lubisz pracę z liczbami i dużą ilością danych
- Chcesz pracować w firmie pragnącej być najbardziej empatyczną organizacją w branży
To być może to właśnie Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu?
Na czym będzie polegać Twoja praca w Moore Polska jako Asystent w Dziale Usług Księgowych?
Twoje zadania będą przede wszystkim skupione na czterech płaszczyznach:
- Wsparcie Samodzielnej Księgowej w obsłudze spółek w zakresie prowadzenia pełnej księgowości i obsługi kadrowej z wykorzystaniem ERP Comarch Optima i Symfonia
- Obsługa KPiR
- Bieżący kontakt z klientami i dbanie o wysokie standardy obsługi
- Stała współpraca z interdyscyplinarnym zespołem Moore Polska
Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
- Kompletacja dokumentów spółki (zapisywanie na dysku lub drukowanie deklaracji podatkowych, list płac, poleceń księgowań itp.),
- Wgrywanie wyciągów bankowych oraz ich rozliczanie i księgowanie,
- Wgrywanie lub wprowadzanie i rozliczanie raportów kasowych,
- Obsługa w zakresie kadrowo – płacowym,
- Księgowanie faktur przychodowych i kosztowych,
- Tworzenie podstawowych poleceń księgowań,
- Obróbka danych w arkuszach kalkulacyjnych,
- Archiwizacja i przygotowanie dokumentów do wydania klientowi
- Bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu
Co oferujemy w zamian?
Zależy nam na partnerskich relacjach, a także, a może wręcz przede wszystkim, na tym, aby nasi pracownicy czuli radość i satysfakcję z pracy oraz mieli możliwość rozwoju. W związku z tym tworzymy godne warunki pracy:
- Stabilne zatrudnienie i współpracę w oparciu o umowa o pracę – 3 miesięczny okres próbny, następna umowa na czas nieokreślony
- Przyjazną atmosferę pracy, szacunek i zaufanie
- Możliwość współpracy z ekspertami w swojej dziedzinie stale podnoszącymi swoje kompetencje
- Partycypacja w kosztach podnoszenia kwalifikacji zawodowych (30% – 100% dofinansowania)
- Ścieżka kariery pozwalająca na zwiększanie zakresu odpowiedzialności wraz z rozwojem zawodowym
- Dofinansowanie do karty Multisport i możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie
- Wszystkie narzędzia niezbędne do pracy (laptop, dostęp do serwisów branżowych)
A jakie są nasze wymagania?
Dużo wymagamy od siebie, więc także sporo wymagamy od naszych potencjalnych kandydatów. Jeśli więc odpowiedziałeś twierdząco na wszystkie zdania z listy znajdujące się na początku ogłoszenia i spełniasz wszystkie poniższe warunki, to zapraszamy do złożenia aplikacji.
- W zakresie kompetencji zawodowych:
- Wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, podatki, ekonomia i pokrewne) lub ostatnie lata studiów
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym przede wszystkim MS Excel
- Zainteresowanie i podstawowa wiedza z zakresu przepisów prawa rachunkowego i podatkowego
- Dostępność w pełnym wymiarze czasu pracy
- Mile widziane:
- Doświadczenie w zakresie obsługi ERP Optima, Symfonia, Płatnik
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- W zakresie kompetencji osobistych:
- Nastawienie na stałe podnoszenie swoich kwalifikacji i pokora wobec posiadanej wiedzy
- Otwartość na sugestie i umiejętność słuchania (zarówno klientów, jak i współpracowników i przełożonego), a także brak oporów przed zadawaniem pytań
- Inicjatywa i odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań, projektów, wdrażaniu usprawnień
Dlaczego napisaliśmy tak dużo?
Istotne jest dla nas, aby kandydat zdawał sobie sprawę z tego co na niego czeka. Dzięki temu może ocenić czy jest to rodzaj pracy, stanowisko i miejsce pracy, które mu odpowiada. Szukamy osób zmotywowanych, które wiedzą czego chcą i w jakim kierunku chcą rozwijać swoją karierę zawodową, dlatego od początku jasno przedstawiamy sprawę.
Chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej? Skontaktuj się z nami:
Dominika Drewczyńska – HR Menedżer: kontakt: 48 887 441 112; dominika.drewczynska@moorepolska.pl
Spełniasz kryteria i dalej chcesz z nami pracować? Wyślij do nas swoją aplikację!
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV w formacie PDF za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
Chcesz wysłać list motywacyjny? Nie jest wymagany, ale z miłą chęcią przeczytamy co chcesz nam o sobie powiedzieć ? Jednakże niech to nie będzie sztampa! Opis w nim najciekawszą rzecz jakiej się ostatnio nauczyłeś. W liście motywacyjnym prosimy o umieszczenie nr referencyjnego ogłoszenia.
W tym miejscu chcielibyśmy poinformować, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
W swoich dokumentach aplikacyjnych nie zapomnij o klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.