Emilia Adamiec-Brancewicz
Deputy Director of the Accounting Office Departmnet, Proxy
ul. Starodworska 180-137 Gdańsk
Biografia
Wersja EN
Wieloletni praktyk i specjalista w dziedzinie finansów i rachunkowości. Od 17 lat zawodowo związana z branżą księgową. Posiada certyfikat księgowy Ministra Finansów. W REWIT od 2008 roku. Bierze udział w zarządzaniu Działem Księgowości w Gdańsku. Prowadzi i nadzoruje księgi rachunkowe podmiotów o różnych profilach działalności. Reprezentuje klientów w postępowaniach podatkowych i kontrolach organów administracji. Komunikuje się w języku polskim i angielskim. Posiada doświadczenie we wdrożeniach systemowych i zarządzaniu procesowym. Propagatorka lean management, inicjatorka zmian. Wraz ze swoim zespołem wdraża rozwiązania optymalizacyjne w zakresie księgowości i aktywnie poszukuje narzędzi zwiększających efektywność. W swoich działaniach kładzie nacisk na rozwój i wykorzystywanie nowych technologii.
Wydarzenia / prelegent
04.12.2019 Targi Pracy w Sopockiej Szkole Wyższej
09.12.2019 Rada Programowa Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych 2019 Kraków
19.10.2018 prezentacja i udział w Konferencji Polak Potrafi – Lean w polskich realiach
20.02.2018 prezentacja i udział w Seminarium Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów, czyli budujemy plan doskonalenia w firmie usługowej
Wyróżnienia i nagrody
• Certyfikat Ministra Finansów nr 22081/2008 uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
• Stypendium Ministra Edukacji Narodowej
• nagroda Rektora UG
• Stypendium Prezesa Rady Ministrów
Kursy i szkolenia
14.02.2020 – VAT 2020 najnowsze zmiany, problemy, orzecznictwo
30.01.2020 – Bądź Szefem, który Doskonale Zarządza Czasem Swoim i Swojego Zespołu!
23.05.2019 – Jak przenosić góry
18.01.2018 – Cash flow – Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
05.06.2018 – Obsługa klienta – Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
05-09.2017 – cykl warsztatów Lean Management – LeanQTeam
28.06.2016 – Budowanie i motywowanie zespołu – T. Janik Trener & Business Coach
2016 – Zarządzanie zespołem – T. Janik Trener & Business Coach
06.08.2008 – Niefinansowe aktywa trwałe wg MSR/MSSF
06.06.2008 – Rachunek Przepływów Pieniężnych – sporządzania, interpretacja i analiza
02.02.2005 – Obowiązki Płatnika w Podatku Dochodowym od Osób Fizycznych – Ośrodek Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Gdańsku;
07.02.2005 – Podatek od towarów i usług z uwzględnieniem transakcji wewnątrzwspólnotowych- Ośrodek Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Gdańsku;
10.02.2005 – „Podatek od towarów i usług” – Ośrodek Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Gdańsku;
11.02.2005 – Zasady ustalania prawa do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenie społecznego w razie choroby i macierzyństwa (…)” – Ośrodek Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Gdańsku;
13.02.2004 – szkolenie w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz zmian w prawie pracy dotyczących zatrudniania i czasu pracy – Ośrodek Szkolenia – Wydawnictwo Jakro;
Kurs Business English w Szkole Językowej Distinction Language Centre
Projekty
1) Wdrożenie platformy z funkcjonalnością OCR, programem do wystawiania faktur i raportów kasowych oraz elektronicznym archiwum dokumentów. Umożliwienie komunikacji z biurem rachunkowym 24/7 poprzez uruchomienie panelu klienta
2) Integracja systemu księgowego z systemem obsługi stacji dealerskiej (DMS) zapewniająca import/eksport danych między bazami
3) Automatyzacja procesów księgowych, wdrożenie narzędzi do konwersji międzysystemowych
4) Aktywny udział w tworzeniu procedur wewnętrznych i standaryzacji