fbpx

Biografia

W latach 1996-2001 studiowałem na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) na Wydziale Zarządzania.

 

II.2002 -XII.2002 Kancelaria Doradztwa Podatkowego B.Piechocka – samodzielny księgowy

II.2003 – VI.2006 DP Finance Service & Consulting Sp. z o.o. – samodzielny księgowy

IX.2006 – VI.2007 – Morison Finansista Finlex Sp. z o.o. – zastępca dyrektora biura rachunkowego

XII.2007 – nadal – Morison Finansista Audit Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp.k. – Dyrektor Zarządzający-Audytor Wewnętrzny, Prokurent

Jestem specjalistą w dziedzinie rachunkowości. W branży księgowej pracuję od 2002r.  Posiadam certyfikat księgowy Ministra Finansów. W 2006 roku związałem się z Grupą Morison Finansista w Poznaniu początkowo na stanowisku z-cy Dyrektora Biura Rachunkowego, a następnie jako Dyrektor Zarządzający – Audytor Wewnętrzny w biurze rachunkowym w Poznaniu. Aktywnie uczestniczę w organizowaniu pracy podległego zespołu księgowego oraz procesów w biurze rachunkowym. Prowadzę i nadzoruje księgi rachunkowe dla podmiotów gospodarczych z różnych branż, a także organizacji non-profit. Zapewniam merytoryczne wsparcie podległego zespołu przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych. Koncentruję się na wdrażaniu rozwiązań informatycznych zwiększających efektywność pracy i obsługi Klientów.

 

Stowarzyszenia i Członkostwa

Wydarzenia / prelegent

Wyróżnienia i nagrody

Kursy i szkolenia

  • Szkolenia wewnętrzne o tematyce podatkowej przygotowywane przez dział podatkowy;
  • Wybrane elementy prawa podatkowego oraz rachunkowości finansowej – Stowarzyszenie Księgowych w Polsce;
  • Polski Ład w podatku dochodowym od osób prawnych – kompleksowa analiza zagrożeń i szans – Training Center by Deloitte;
  • Szkolenia językowe – j.angielski – Monika Dzwoniarkiewicz English Online Tutor.

Projekty

  • Udział we wdrażaniu Optimy w biurze rachunkowym,
  • Zaprojektowanie wzorcowej bazy księgowej w Optimie wraz z jej wdrożeniem w biurze rachunkowym.

PONADTO:

  • Nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych,
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych,
  • Organizowanie pracy i procesów w biurze rachunkowym,
  • Merytoryczne wsparcie podległego zespołu księgowych,
  • Wsparcie zespołu w pracy z Optimą, projektowanie schematów księgowych,
  • Sporządzanie kalkulacji dot. wyników finansowych biura rachunkowego,
  • Rekrutowanie pracowników,
  • Rozmowy z Klientami, przygotowywanie wycen usług rachunkowych i ofert.