Krzysztof Nowakowski
Dyrektor Działu Usług Księgowych, Prokurent
Ul. Główna 6,61-005 Poznań
⏲️ biuro czynne: 8:00 - 16:00
Biografia
W latach 1996-2001 studiowałem na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) na Wydziale Zarządzania.
II.2002 -XII.2002 Kancelaria Doradztwa Podatkowego B.Piechocka – samodzielny księgowy
II.2003 – VI.2006 DP Finance Service & Consulting Sp. z o.o. – samodzielny księgowy
IX.2006 – VI.2007 – Morison Finansista Finlex Sp. z o.o. – zastępca dyrektora biura rachunkowego
XII.2007 – nadal – Morison Finansista Audit Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp.k. – Dyrektor Zarządzający-Audytor Wewnętrzny, Prokurent
Jestem specjalistą w dziedzinie rachunkowości. W branży księgowej pracuję od 2002r. Posiadam certyfikat księgowy Ministra Finansów. W 2006 roku związałem się z Grupą Morison Finansista w Poznaniu początkowo na stanowisku z-cy Dyrektora Biura Rachunkowego, a następnie jako Dyrektor Zarządzający – Audytor Wewnętrzny w biurze rachunkowym w Poznaniu. Aktywnie uczestniczę w organizowaniu pracy podległego zespołu księgowego oraz procesów w biurze rachunkowym. Prowadzę i nadzoruje księgi rachunkowe dla podmiotów gospodarczych z różnych branż, a także organizacji non-profit. Zapewniam merytoryczne wsparcie podległego zespołu przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych. Koncentruję się na wdrażaniu rozwiązań informatycznych zwiększających efektywność pracy i obsługi Klientów.
Stowarzyszenia i Członkostwa
Wydarzenia / prelegent
Wyróżnienia i nagrody
Kursy i szkolenia
- Szkolenia wewnętrzne o tematyce podatkowej przygotowywane przez dział podatkowy;
- Wybrane elementy prawa podatkowego oraz rachunkowości finansowej – Stowarzyszenie Księgowych w Polsce;
- Polski Ład w podatku dochodowym od osób prawnych – kompleksowa analiza zagrożeń i szans – Training Center by Deloitte;
- Szkolenia językowe – j.angielski – Monika Dzwoniarkiewicz English Online Tutor.
Projekty
- Udział we wdrażaniu Optimy w biurze rachunkowym,
- Zaprojektowanie wzorcowej bazy księgowej w Optimie wraz z jej wdrożeniem w biurze rachunkowym.
PONADTO:
- Nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych,
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- Organizowanie pracy i procesów w biurze rachunkowym,
- Merytoryczne wsparcie podległego zespołu księgowych,
- Wsparcie zespołu w pracy z Optimą, projektowanie schematów księgowych,
- Sporządzanie kalkulacji dot. wyników finansowych biura rachunkowego,
- Rekrutowanie pracowników,
- Rozmowy z Klientami, przygotowywanie wycen usług rachunkowych i ofert.