Emilia Adamiec-Brancewicz

Partner, Zastępca Dyrektora Działu Usług Księgowych, Prokurent
ul. Starodworska 1, 80-137 Gdańsk
pn–pt 8:00–16:00

Biografia

Jestem wieloletnim praktykiem i specjalistką w dziedzinie finansów i rachunkowości. Od 20 lat zawodowo związana jestem z branżą księgową, a od 2008 roku – z Moore Polska. Ukończyłam studia magisterskie na kierunkach Zarządzanie (specjalność: Rachunkowość) oraz Prawo i Administracja na Uniwersytecie Gdański, a także studia podyplomowe w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku z zakresu Podatki i doradztwo podatkowe. Posiadam certyfikat księgowy Ministra Finansów nr 22081/2008.

Przez wiele lat pracowałam operacyjnie jako samodzielna księgowa i manager zespołu, prowadziłam i nadzorowała księgi rachunkowe podmiotów o różnych profilach działalności. Obecnie współzarządzam Działem Księgowości Moore Polska w Gdańsku.

Posiadam doświadczenie we wdrożeniach systemowych i zarządzaniu procesowym. Jestem również propagatorką lean management i inicjatorką zmian. Wdrażam rozwiązania optymalizacyjne w zakresie księgowości i aktywnie poszukuję narzędzi zwiększających efektywność.

W swoich działaniach kładę zdecydowany nacisk na rozwój potencjału pracowników, lepsze wykorzystywanie zasobów i optymalizację narzędzi pracy.
Jestem również autorką projektu OPTIMAlnie przeznaczonego dla pracowników księgowości, w ramach którego prowadzę praktyczne szkolenia i warsztaty doskonalące z zastosowania systemu Comarch ERP OPTIMA.

  • 4.12.2019 – Targi Pracy w Sopockiej Szkole Wyższej
  • 9.12.2019 – Rada Programowa Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych 2019 Kraków
  • 19.10.2018 – prezentacja i udział w konferencji Polak Potrafi – Lean w polskich realiach
  • 20.02.2018 – prezentacja i udział w seminarium Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów, czyli budujemy plan doskonalenia w firmie usługowej
  • 14.02.2020 – VAT 2020 najnowsze zmiany, problemy, orzecznictwo
  • 30.01.2020 – Bądź Szefem, który Doskonale Zarządza Czasem Swoim i Swojego Zespołu!
  • 23.05.2019 – Jak przenosić góry
  • 18.01.2018 – Cash flow – Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
  • 5.06.2018 – Obsługa klienta – Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
  • 05-09.2017 – cykl warsztatów Lean Management – LeanQTeam
  • 28.06.2016 – Budowanie i motywowanie zespołu – T. Janik Trener & Business Coach
  • 2016 – Zarządzanie zespołem – T. Janik Trener & Business Coach
  • 6.08.2008 – Niefinansowe aktywa trwałe wg MSR/MSSF
  • 6.06.2008 – Rachunek Przepływów Pieniężnych – sporządzania, interpretacja i analiza
  • 2.02.2005 – Obowiązki Płatnika w Podatku Dochodowym od Osób Fizycznych – Ośrodek Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Gdańsku;
  • 7.02.2005 – Podatek od towarów i usług z uwzględnieniem transakcji wewnątrzwspólnotowych- Ośrodek Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Gdańsku;
  • 10.02.2005 – „Podatek od towarów i usług” – Ośrodek Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Gdańsku;
  • 11.02.2005 – Zasady ustalania prawa do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenie społecznego w razie choroby i macierzyństwa (…)” – Ośrodek Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Gdańsku;
  • 13.02.2004 – szkolenie w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz zmian w prawie pracy dotyczących zatrudniania i czasu pracy – Ośrodek Szkolenia – Wydawnictwo Jakro;
    Kurs Business English w Szkole Językowej Distinction Language Centre
  • Wdrożenie platformy z funkcjonalnością OCR, programem do wystawiania faktur i raportów kasowych oraz elektronicznym archiwum dokumentów. Umożliwienie komunikacji z biurem rachunkowym 24/7 poprzez uruchomienie panelu klienta
  • Integracja systemu księgowego z systemem obsługi stacji dealerskiej (DMS) zapewniająca import/eksport danych między bazami
  • Automatyzacja procesów księgowych, wdrożenie narzędzi do konwersji międzysystemowych
  • Aktywny udział w tworzeniu procedur wewnętrznych i standaryzacji

Usługi